Prvni trida ceske drahy
Nová sedadla, jiné barvy v interiéru, dětské kino či přehledné LCD displeje namísto panelů s diodovými zobrazovači nalezli cestující ráno v Pendolinu, které odjíždělo z Prahy do Košic. Po sobotním představení vyjela nyní první modernizovaná jednotka s cestujícími na pravidelnou linku.
Tiskové zprávy První pendolino dostalo nový interiér. 25.9.2017 - 12:40. České dráhy a jejich dceřiná společnost DPOV dokončily tříměsíční modernizaci interiéru prvního ze sedmi rychlovlaků pendolino.
Od června tohoto roku využívám aplikace IN100 (dříve známá jako In-Gold) na InKartě ČD, tedy celoroční síťové jízdenky s platností i v první třídě. K jejímu nákupu mě vedl prostý odhad množství cest mezi Brnem, Prahou, Plzní a dalšími městy, ke kterým využívám výhradně železnici. Celková cena by se oněm dvaceti třem tisícům stejně blížila, první
Railjet. Rychlé a pohodlné cestování mezi Brnem a Prahou a přímé spojení do Vídně a Grazu v Rakousku. Nabízejí tři vozové třídy – 2. třídu (economy), 1. …
Historie železniční dopravy v České republice se začala psát od 20. let 19. století.Železnice byly budovány primárně pro nákladní dopravu, přičemž se střídala období, kdy byly budovány a provozovány komerčními subjekty, s obdobími zestátňování, státních investic či státní podpory.. V Česku bylo v roce 2008 celkem 9578 km veřejných železničních tratí a
Společným názvem „Metropolitan“ jsou pojmenovány vlaky kategorie EuroCity jedoucí na lince Ex3 Praha – Brno – Bratislava – Budapešť.
To zcela urcite ne, 1. i 2. trida v Pendolinu je co do rozlozeni sedadel naproto totozna. Jde to lehce dohledat na netu, i na webu CD jsou nakresy vagonu. Lisi se vskutku pouze barvou sedacek, kobercem na podlaze a servisem. Plus sedadla prvni tridy maji jack …
Od června tohoto roku využívám aplikace IN100 (dříve známá jako In-Gold) na InKartě ČD, tedy celoroční síťové jízdenky s platností i v první třídě. K jejímu nákupu mě vedl prostý odhad množství cest mezi Brnem, Prahou, Plzní a dalšími městy, ke kterým využívám výhradně železnici. Celková cena by se oněm dvaceti třem tisícům stejně blížila, první
Roste zájem o dražší jízdenky ve vlacích. Češi si ochotněji připlácí za pohodlnější jízdu a nadstandardní zacházení. Počet cestujících v první třídě vzrostl Českým drahám za první pololetí meziročně téměř o čtvrtinu a dvouciferný nárůst zaznamenal i RegioJet.
Dostupné cestování Pendolinem pro každého. Vyberte si třídu podle svých preferencí s jistotou, že se díky místence posadíte. Příjemné jsou i naše ceny – čím dříve jízdenku a …
Pokud cestujete s Českými drahami druhou třídou a vlak je přeplněný, může se stát, že vás průvodčí pustí si sednout, klidně i jen na zem, do té první. Problém však nastane, když si nemají kam sednout ti, kdo si za ni připlatili. Všichni pak totiž mají z jízdy stejný zážitek, jen někoho stojí o stovky korun víc.
Základní tarif Českých drah má s příchodem nového jízdního řádu v prosinci zůstat na stejné úrovni. Změny čekají ale cestující v první třídě. Rozdíl proti ceně jízdenky v druhé třídě se výrazně zmenší.
České dráhy od 13. prosince zdraží Celodenní jízdenku o 29 Kč na 579 Kč. O stejnou částku vzroste cena také u Skupinové víkendové celostátní jízdenky ze 650 na 679 Kč. Mírně by měla podražit také Celodenní regionální jízdenky podle jednotlivých krajů od 4 Kč
Zpracování žádosti, výroba a doručení hotové čipové In Karty do stanice určení trvá cca 28 dní. Na dobu výroby (pokud nepožádáte o kartu v předprodeji) obdržíte předběžnou In Kartu, která umožňuje využívat výhod příslušné aplikace (IN 25, IN 50, IN 100, IN Důchodce, IN Senior nebo traťové jízdenky), ale neumožňuje využívat výhod vázaných na RAILPLUS.
To zcela urcite ne, 1. i 2. trida v Pendolinu je co do rozlozeni sedadel naproto totozna. Jde to lehce dohledat na netu, i na webu CD jsou nakresy vagonu. Lisi se vskutku pouze barvou sedacek, kobercem na podlaze a servisem. Plus sedadla prvni tridy maji jack …